بیگانگان باستانی

بیگانگان فضایی

بیگانگان باستانی

بیگانگان فضایی

آیا وجود بیگانگان و فضایی ها صحت دارد ؟
آیا آن ها از قدیم وجود داشتند یا به تازگی مدارکی برای اثبات وجودشان یافت شده است ؟

  • ۰
  • ۰

mikrotik

شرکت 

میکروتیک

محصولات میکروتیک ؛ Mikrotik Products :

شرکت میکروتیک یک شرکت فعال در کشور لاتویا است که در سال ۱۹۹۵ به منظور توسعه دادن سیستم های مسیریابی و شرکت های سرویس دهنده اینترنت بیسیم با اتکا به تجهیزاتی با سخت افزار با کیفیت و ارزان قیمت تاسیس شده است . شرکت میکروتیک با تولید محصولات بسیار زیاد سخت افزاری و سیستم عامل قدرتمند میکروتیکمشغول به سرویس دهی در بسیاری از شبکه های در سراسر جهان می باشد .

تجربه میکروتیک استفاده از سخت افزار های قدرتمند صنعتی با کمک سیستم عامل قدرتمند میکروتیک بنام Router OS به منظور ایجاد سیستم قدرتمند پایدار و و انعطاف پذیر بر پایه هسته لینوکس می باشد .

 

برخی از ویژگی های منحصر به فرد تجهیزات میکروتیک :

سخت افزارهای شرکت میکروتیک معروف به روتربورد از لحاظ قدرت هم رده محصولات شرکت سیسکو و از لحاظ قیمت بسیار ازران تر می باشد .

یکی از ویژگی های MikroTik میکروتیک این است که اکثر سرویس های آن مانند NAT , Bandwidth Manager , Filtering و ... بر روی Layer3 انجام می پذیرد و به همین دلیل نیازی به لایه های بالاتر ندارد که این خود مقدار قابل توجهی در بالا بردن کیفیت و performance سیستم تاثیر دارد .

این امر به ما این امکان را می دهد که بر روی یک pc معمولی به عنوان مثال یک کامپیوتر Pentium 2 با 64M فضای RAMمقدار زیادی پهنای باند را رد کرده و اعمالی مثل NAT و Filtering روی آنها انجام دهیم . در واقعMikroTik میکروتیک از pc های ما یکrouter کارآمد می سازد و این امکان را به ما می دهد که به آسانی بر روی آن پورت های مختلف را اضافه و کم کنیم .

یکی دیگر از ویژگی های میکروتیکMikroTik پایداری آن است . میکروتیک همانند یک روتر قوی از سرعت بوت بالا و عملکرد خودکار بدون نیاز به هیچ گونه loginیا استارت کردن هر نوع سرویس بر خوردار است .

علاوه بر دسترسی محلی می توان میکروتیک را به وسیله Telnet و SSH و Web server داخلی آن و رابط ویندوزی ارائه شده به همراه میکروتیک به نام Winbox تنظیم کرد .

دیگر قابلیت قابل توجه MikroTikمیکروتیک سرعت نصب و سرعت تنظیمات آن است. MikroTik میکروتیک در عرض چند دقیقه نصب و براحتی تنظیم می شود و این قابلیت در آن وجود دارد که بتوان تنظیمات آن را Import و Export کرد .

دیگر نقطه قوت MikroTik میکروتیک به صرفه بودن آن نسبت به نمونه های مشابه سخت افزاری است . با خرید یک عدد RouterOs و یک سرور با قدرتی متناسب با کار ما می توانیم کارایی گران قیمت ترین سخت افزارهارا با چندین برابر هزینه کمتر داشته باشیم ؛ البته بماند که ما اکثرا از ورژن های کرک شده استفاده کرده و آنچنان پهنای باندی نداریم که بیشتر از یک کامپیوتر P3 نیاز شود .

نظرات (۱)

  • علیـ ــر ضــا
  • با عرض سلام هم وبلاگی عزیز

    جهت تبادل اگه میخواین تو وبلاگ لینک شین پیام بدین

    و وبلاگ شما دبال شد دنبال کنید منو . با سپاس در پناه حق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی