بیگانگان باستانی

بیگانگان فضایی

بیگانگان باستانی

بیگانگان فضایی

آیا وجود بیگانگان و فضایی ها صحت دارد ؟
آیا آن ها از قدیم وجود داشتند یا به تازگی مدارکی برای اثبات وجودشان یافت شده است ؟

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دکل های مخابراتی

دکل های مخابراتی

 

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ابزارهای مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، تاکنون بحث های فراوانی در خصوص میزان آسیب های ناشی از تشعشعات ابزارهای مخابراتی شده است که یکی از داغ ترین جنجال هایی که در این زمینه وجود دارد مربوط به دکل های مخابراتی است .

شرکت نوین ارتباطات امواج کهکشان با رویکردی متمایز در ایده های نو و کارآمد و ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در زمینه مشاوره ، طراحی ، تولید و نصب انواع دکل های مخابراتی خود ایستا ، منوپل و مهاری طی چند سال گذشته فعالیت خود را  آغاز نموده است .

و با توجه به نیاز بازار داخل و همچنین در سطح منطقه و در نظر گرفتن تعهد ، کیفیت و سرعت در ساخت و تحویل دکل های تولیدی ، ‌توانسته در این مدت از جایگاه به سزایی در صنعت تولید دکل برخوردار گردد .

استفاده از نیروهای متخصص ، مجرب و متعهد هم در زمینه تولید و هم نصب و همچنین تجهیزات پیشرفته و بروز موجب گردیده تا محصولات تولیدی در کوتاهترین زمان و با بالاترین کیفیت بدست مشتریان گرامی برسد .

تولیدات و خدمات ساخت دکل های مخابراتی در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات فنی و مهندسی و انطباق با دانش روز و معیار های علمی و مهندسی می باشد .

 

امروزه شرکت نوین ارتباطات امواج کهکشان ، یکی از مجهزترین و تکمیل ترین کارخانجات در زمینه تولید انواع دکل از قبیل : خودایستا ( چهاروجهی ، سه وجهی ) منوپل ( پایه دوربین ، روشنایی ) مهاری ( G35 , G45 ... ) و .... می باشد .

 

بدیهی است تولید دکل شامل مراحل و پروسه عظیم و پیچیده خاص خود می باشد که نوین ارتباطات امواج کهکشان سعی بر آن کرده است تا با ارائه یک پکیج کامل از خدمات تولید دکل شامل : طراحی ( یک طرح مطمئن ، مقرون به صرفه و حرفه ای ) ، تهیه ملزومات اولیه ساخت دکل ، بکار گیری نیروی کاملا مجرب و متخصص در زمینه ساخت انواع دکل ، گالوانیزه و رنگ آمیزی دکل های سفارشی بنا به درخواست سفارش دهنده ، نصب و بهره برداری از دکل ، نگهداری و پشتیبانی از دکل .

 

علاوه بر موارد ذکر شده جهت تولید و ارائه دکل ، خدماتی همچون چاه ارت ، ارائه صاقه گیر استاندارد و غیره نیز از جانب شرکت نوین ارتباطات امواج کهکشان ارائه می گردد تا تمامی مراحل از ابتدایی ترین گام ها تا بعد از راه اندازی و بهره وری به صورت یکجا در یک مجموعه انجام گیرد تا بدین صورت خدمات به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه شود در نتیجه قیمت تمام شده بهینه می گردد .

  • محمد رضا ابراهیمی
  • ۰
  • ۰

mikrotik

شرکت 

میکروتیک

محصولات میکروتیک ؛ Mikrotik Products :

شرکت میکروتیک یک شرکت فعال در کشور لاتویا است که در سال ۱۹۹۵ به منظور توسعه دادن سیستم های مسیریابی و شرکت های سرویس دهنده اینترنت بیسیم با اتکا به تجهیزاتی با سخت افزار با کیفیت و ارزان قیمت تاسیس شده است . شرکت میکروتیک با تولید محصولات بسیار زیاد سخت افزاری و سیستم عامل قدرتمند میکروتیکمشغول به سرویس دهی در بسیاری از شبکه های در سراسر جهان می باشد .

تجربه میکروتیک استفاده از سخت افزار های قدرتمند صنعتی با کمک سیستم عامل قدرتمند میکروتیک بنام Router OS به منظور ایجاد سیستم قدرتمند پایدار و و انعطاف پذیر بر پایه هسته لینوکس می باشد .

 

برخی از ویژگی های منحصر به فرد تجهیزات میکروتیک :

سخت افزارهای شرکت میکروتیک معروف به روتربورد از لحاظ قدرت هم رده محصولات شرکت سیسکو و از لحاظ قیمت بسیار ازران تر می باشد .

یکی از ویژگی های MikroTik میکروتیک این است که اکثر سرویس های آن مانند NAT , Bandwidth Manager , Filtering و ... بر روی Layer3 انجام می پذیرد و به همین دلیل نیازی به لایه های بالاتر ندارد که این خود مقدار قابل توجهی در بالا بردن کیفیت و performance سیستم تاثیر دارد .

این امر به ما این امکان را می دهد که بر روی یک pc معمولی به عنوان مثال یک کامپیوتر Pentium 2 با 64M فضای RAMمقدار زیادی پهنای باند را رد کرده و اعمالی مثل NAT و Filtering روی آنها انجام دهیم . در واقعMikroTik میکروتیک از pc های ما یکrouter کارآمد می سازد و این امکان را به ما می دهد که به آسانی بر روی آن پورت های مختلف را اضافه و کم کنیم .

یکی دیگر از ویژگی های میکروتیکMikroTik پایداری آن است . میکروتیک همانند یک روتر قوی از سرعت بوت بالا و عملکرد خودکار بدون نیاز به هیچ گونه loginیا استارت کردن هر نوع سرویس بر خوردار است .

علاوه بر دسترسی محلی می توان میکروتیک را به وسیله Telnet و SSH و Web server داخلی آن و رابط ویندوزی ارائه شده به همراه میکروتیک به نام Winbox تنظیم کرد .

دیگر قابلیت قابل توجه MikroTikمیکروتیک سرعت نصب و سرعت تنظیمات آن است. MikroTik میکروتیک در عرض چند دقیقه نصب و براحتی تنظیم می شود و این قابلیت در آن وجود دارد که بتوان تنظیمات آن را Import و Export کرد .

دیگر نقطه قوت MikroTik میکروتیک به صرفه بودن آن نسبت به نمونه های مشابه سخت افزاری است . با خرید یک عدد RouterOs و یک سرور با قدرتی متناسب با کار ما می توانیم کارایی گران قیمت ترین سخت افزارهارا با چندین برابر هزینه کمتر داشته باشیم ؛ البته بماند که ما اکثرا از ورژن های کرک شده استفاده کرده و آنچنان پهنای باندی نداریم که بیشتر از یک کامپیوتر P3 نیاز شود .

  • محمد رضا ابراهیمی